Sunday, January 9, 2011

It is LIFE

Assalamualaikum







Yup, it's kind of annoying..
Bila ada dua pihak terlibat dalam satu masalah yang aku rasa tak perlu nak pikir banyak sangat sebab ada benda lagi penting nak buat. But, it becomes a problem bila satu pihak ni always making annoying statement and the other one just keep silent. Nak2 bila orang pandang serong pulak dekat this-silent-mode-person. Like,'hey,you the one that should be blamed for all this. If not, then why don't you just back up yourself?'

Things change,people too.

Kemaafan itu perlu. Tapi perlu ke aku cakap depan2. "Hai, saya dah maafkan awak. Saya doakan semoga hidup awak sentiasa dalam keredhaan-Nya." 

Cukuplah kalau setakat aku tahu yang aku dah maafkan apa2 yang patut dan tak mintak yang bukan2. Coz aku sendiri takde hak nak cakap sape yang betul dan sape yang salah. 

When she says 'Hey, I'm your bestfriend.Don't expect the best from her.'

When the whole world is against you, calm down down by reminding yourself to put a trust on Him as He is always there for you to show the best way.




















2 comments: